G en H nest |
Gepost
door : Bo2004
met ip: 86.82.25.*
Op: 19/12/2006 15:58 |
Omdat de kittens van Noël en Little sammen liggen en daarom hetzelfde mee maken heb ik besloten om een nieuw topic te starten. |
| Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie| |
|
Gepost door:
Bo2004 met ip: 86.82.25.* Op: 06/01/2007 02:37 |
|
Na veelste lang eindelijk weer een verhaaltje over de kittens van Noël en Little. Ik heb lang moeten na denken wat ik dit keer over de kittens zou schrijven. Ik wil niet in herhaling vallen. Veel avonturen die de andere kittens die hier geboren zijn hebben beleefd maken deze kittens ook mee. De babygym, de peutergym en dan de hele boven verdieping ontdekken, vervolgens beneden en ’s nacht lekker op bed slapen. Je zou bijna denken dat elk nest hetzelfde is. Toch zijn er als je goed oplet duidelijk verschillen te ontdekken. Zo zijn dit de eerste kittens die het leuk vinden om met rammelende balletjes te spelen en eerder de trap op konden lopen dan naar beneden. Er zijn ook duidelijk verschillen tussen de kittens van Noël die halve coon’s zijn en de maine coon kittens van Little. Overduidelijk zijn natuurlijk de verschillende vachten, lang en kortharig. Maar ook het tempo waarin de kittens zich geestelijk ontwikkelen gaat in een ander tempo. Dit was vooral duidelijk te merken toen de kittens 4 weken oud waren. Om het verschil aan te geven kan je de kittens van Little vergelijken met van die hondjes die bij sommige mensen op de hoedenplank van de auto staan. Die hondjes met die losse hoofdjes die rustig op en neer bewegen als de auto rijd. Zo waren de kittens van little ook rustig, geen haast en relax. De kittens van noël daarin tegen zijn het best te beschrijven als bestuurbare auto’s waarvan de afstandsbediening kapot is. Dan zaten ze hier, dan daar, op de kooi, erin, erachter, ernaast en het liefst ook eronder. Pure entertainment van de maine coontje die met hun hoofdjes rustig al deze drukke bewegingen volgden. Inmiddels zijn ook de main coons drukke kittens geworden die behoorlijk ondernemend zijn en op de meest onmogelijke plaatjes inslaap vallen. Zoals verfbakjes. |
| Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie| |