Kittens Little en Plato 2 |
Gepost
door : bo2004
met ip: 213.84.226.*
Op: 27/09/2006 14:26 |
Alles over het tweede nest van Little en Plato. |
| Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie| |
|
Gepost door:
bo2004 met ip: 213.84.226.* Op: 27/09/2006 15:56 |
|
De Overdreven Prinses woensdag 27 september 2006 Alles wat Little doet is altijd net iets anders. Little is anders. Maar soms een beetje overdreven. Little is een echte PRINSES. Little logica: •Als je naar buiten wil begin je een meter voor de schuifpui met huppelen en zodra je buiten ben ren je minimaal een rondje. •Je laat je blik voeren met een gebaksvork, •Als je terug slaat naar een andere kat doe je dit altijd met je ogen dicht. •Als je gedekt ben is hoef je je zeker een week niet te wassen, iedereen moet toch kunnen ruiken dat je naar katerpies ruikt. •Als je vecht met mensen gebruik je nooit je nagels maar je probeert zo vaak mogelijk dwars door een stukje vel heen te bijten •Als je denkt dat er iets engs gaat gebeuren ren je weg, als het gebeurd sta je er met je neus boven op. •Verder probeer je je zo stoer mogelijk op te stellen zonder dit daadwerkelijk te zijn. Little leeft haar leven overdreven. Maar Little is gelukkig |
Gepost door:
Bo2004 met ip: 86.82.25.* Op: 22/10/2006 17:59 |
|
Little is behoorlijk aan het eten geslagen. Als je haar ziet zou je niet zeggen dat ze zwanger is maar eerder dat ze te veel heeft gegeten. Ze is een beetje vierkant aan het worden. Zelfs haar nek en hoofd worden dik. Je kan maar beter een voorraadje aanleggen. een goede voorbereiding is het halve werk. |
Gepost door:
bo2004 met ip: 213.84.226.* Op: 10/11/2006 16:05 |
|
Little is nog steeds Little. Rond dik en eigenwijs. Ze ziet er wel goed uit en is enorm hongerig. Maar wat zal er in zitten Eriken of Eshe's |
Gepost door:
Bo2004 met ip: 86.82.25.* Op: 25/11/2006 00:30 |
|
Rekensommetje voor tussendoor: Little is een klein poesje dat zelf 3400 gram weegt Voor dat ze moest bevallen woog ze 5002 gram Na dat de kittens geboren waren woog ze nog 4612 gram Zou het nodig zijn er zo veel aan te snoepen in 9 weken tijd? |
Gepost door:
Bo2004 met ip: 86.82.25.* Op: 25/11/2006 00:49 |
|
Little is zaterdag op zondag nacht 19 november, bevallen van drie kittens Twee kater een rode een rood zilvere en een zwart zilver schildpad poesje. De bevalling is voorspoedig verlopen ze gaf geen kik stoer als ze is, wel nam ze er rustig de tijd voor. Maar dat kwam vast door haar prinsesse kant. |
Gepost door:
Bo2004 met ip: 86.82.25.* Op: 25/11/2006 00:49 |
|
Blokjes beton. Little’s kittens zijn net blokjes beton met hun strakke afgetrainde lijfjes. Zeker vergeleken met de kittens van Noël die slak, lang en flexibel zijn. Ik heb al eerder beschreven dat Little een heel bijzondere kat is, dus ook een heel bijzondere moeder. Een gewone bezorgde moeder poes, loopt zachtjes haar nest binnen en vouwt zich voorzichtig om het hoopje kittens dat daar ligt te slapen heen. Vervolgens geeft ze ze een paar likjes om aan te geven dat ze er weer is en dat ze kunnen drinken. Goede geregeld zou je zeggen. Precies dat is dus niets voor mijn Little. Zij komt het nest binnen rennen. Kijkt waar de kittens liggen, kiest de juiste positie en laat zich boven op de kittens vallen. Doel een bereikt de kittens zijn wakker en beginnen kei hard te gillen omdat ze geplet worden. De Little oplossing rollen zodat de kittens onder je uit schuiven. Hierbij land steen vast tweederde van het nest achter haar rug. Vervolgens gaat little zo liggen dat de kittens goed kunnen drinken. De kittens die zo onderhad al een halve marathon hebben gelopen kruipen om of over haar heen naar hun favoriete tepel. Doel twee ook bereikt kittens van 5 dagen oud hebben ook zo hun lichaamsbeweging nodig. Het resultaat zijn drie erg gespierde kittens. Wonder boven wonder groeien ze elke dag behoorlijk veel. |
Gepost door:
Bo2004 met ip: 86.82.25.* Op: 29/11/2006 23:45 |
|
Voederschema Er is weer nieuw bewijs dat mijn katten een beetje raar zijn. Dit keer gaat het om het voeden van de kittens. Wij hebben daar alle vier onze eigen menig over en nu na twee weken discussie zijn we eruit. (wij zijn: Bo, Little, Noël en ik) Dit is het nieuwe schema: Bo zorgt ’s nachts voor haar voor haar eigen kittens in de kattenkamer, overdag houd zij een oogje in het zeil een geeft hier en daar een klein slokje melk weg. De kittens kunnen allang zelf eten en dat weet Bo ook. Noël zorgt ’s nacht voor twee van haar drie kittens. Dit komt omdat zij niet genoeg melk heeft om de kittens voldoende te laten groeien. Overdag geeft zij veel melk aan de kittens van Bo die er in haar ogen wel heel hongerig uitzien. Als ik dit niet toe sta krijgt er geen een kitten eten, dus deze discussie heb ik verloren. Little zorgt perfect voor haar kinderen. Ze ligt er constant bij of in de buurt. Tenzij ik of zij eten krijgt dat gaat altijd voor op de kittens. De kittens van Noël gaan in toerbeurt bij haar om bij te tanken en degene die overdag het minst is gegroeid mag de nacht bij Little door brengen. Het is wat heen en weer schuiven met kittens maar uiteindelijk groeien ze allemaal goed. Het zou alleen makkelijker zijn voor mij als ze aan het begin een briefje met eisen zouden neerleggen. |
| Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie| |